sâmbătă, 7 iunie 2014

Sfarsit de liceu

Nu am mai scris de mai bine de jumatate de an...dar mi-am amintit acum ca parca parca aveam un blog si no...hai sa scriem.

Ce sa spun... am incheiat o etapa importanta din viata...aceea de licean... De acum urmeaza asa zis-ul examen al maturizarii...celebrul BAC :)) Sa dea Domnu sa fie totul bine...si cu bac-ul si cu admiterea si sa traim cu toti fericiti si in pace.
Va iubesc!
Acum, sincer, parca imi pare rau de acesti 4 ani care au trecut ca prin zbor... Stau si ma gandesc la cate am realizat in acest timp si nu pot spune deloc ca sunt nemultumita...dar parca totusi...puteam sa fac mai multe. Puteam sa fiu mai buna. Puteam sa ma straduiesc mai mult uneori. Puteam sa ascult mai bine. Puteam sa am grija mai bine de cei din jurul meu. Puteam sa iau mai multe decizii corecte... Dar cum zice francezu...c'est la vie... Ce a fost a fost, ma bucur ca am avut ocazia sa cunosc si sa lucrez cu oameni minunati care intr-adevar mi-au insuflat din cunostintele, pasiunile si ambitiile lor. Si pentru asta le multumesc din suflet. Acum, sper ca drumul meu si al tuturor colegilor mei sa fie lin, sa avem noroc si sa ajungem acolo unde ne dorim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu